Fotomarketing
Het ene moment staat de bezoeker nog voor een groene achtergrond en enkele seconden later staat hij op een onbewoond eiland, midden in New York, in een luchtballon, op het dak van het nieuwe pand… De foto word met grote enthousiasme vertoond aan de familie en vrienden van de klanten of bezoekers, en de naam van jouw bedrijf staat eronder! Fotomarketing is een goede manier om uw bedrijf in de spotlight te zetten. Als u op een beurs of evenement staat, kan foto marketing zorgen voor meer exposure, zowel online als offline.
Green screens worden vaak gebruikt in de filmwereld. Een persoon staat voor een groen scherm (het ‘green screen’) en wordt gefilmd. De computer filtert de groene achtergrond weg en zo worden de personen in een andere foto (of video)geplakt. De groene schermen worden ook gebruikt bij de televisie, kijk maar naar eens naar het weerbericht!
Green screen Events gebruikt deze techniek ook en er zijn talloze mogelijkheden om dit groene scherm toe te passen. Zet bijvoorbeeld de bezoeker in de nieuwste model auto, en we laten door middel van deze fototrucage hem rijden in de bergen in de zon.
Vele mensen zullen helemaal opgaan in de fantasie en zullen het geweldig vinden, wat resulteert in echt spontane foto’s. Spontane foto’s zijn natuurlijk het leukst om te hebben als bezoeker of klant, dus reken maar dat deze foto niet snel weggegooid wordt, en jouw logo of boodschap staat erop…Fotomarketing is het perfecte middel om je bedrijf of product te promoten! En om je feest op een unieke manier vast te leggen ben je uiteraard bij ons op het juist adres.